***

***

niedziela, 22 marca 2015

Sweterek zawilcowy, szal z falbanką i mobius

Sweterek Anemone powstał wg wzoru z raverly.


Włóczka to Himalaya Everyday nr nr 70047, w kolorze trudnym do opisania i pokazania na zdjęciach - wg mnie to kolor bakłażana, coś pomiędzy bordo a śliwką. Bardzo dobrze się w nim czuję, choć na początku nie byłam do niego przekonana.


Wg opisu pas pod pachami robimy prosto ściegiem gładkim, ale ja zrobiłam małą modyfikację ponieważ lubię taliowane sweterki.


Druty KP 4,5 (ściągacze) i 5mm. Na rozmiar 40 zużyłam niecałe 400g włóczki.




Szal z falbanką podpatrzyłam u Truskaveczki i zrobiłam go na podstawie zdjęć z raverly.
Włóczka skarpetkowa Zitron Trekking XXL 565 (ciut ponad 100g), druty KP 4mm.




Mobius natomiast okazał się być niewypałem w moim wykonaniu.
Zastosowałam niezwykle delikatną włóczkę Alpaca Flame BC Garn (100g/ 500m), a przerobiłam zbyt mało powtórzeń wzoru - przez to gotowa dzianina za bardzo mi się roluje :( Teraz zamiast na ramionach noszę go jako otulacz na szyi.
Zużyłam ok. 50g, druty KP 5mm, wzór z raverly.





Pozdrawiam gorąco







49 komentarzy:

  1. Cudne robótki,sweterek uroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny ten zawilec - prawda :), ja robiłam dla córci ale dla siebie tez machnę ;) ta kolorowa chusta - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piękności zrobiłaś. Sweterek super, szal z falbanką bardzo ciekawy a taki otulacz na szyję też się przyda:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek rewelacyjny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek widziałam Beatko ale szalika sobie nie przypominam :)
    Buziaki, Marlena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal miałam na poprzednim spotkaniu Maranciaków :)
      Cały czas nie mogę się wyrobić z wstawianiem na blog prac na bieżąco :(

      Usuń
    2. Spoko kochana, nikt Cie nie pogania, hihi

      Usuń
  6. Śliczne wyroby. Sweterek ma na dodatek wspaniały kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle piękne prace i świetnie wyglądasz. Bardzo ciesze się na nasze spotkanie na zjeździe maranciaków. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta śliweczka i wzór sweterka bardzo ciekawy, elegancko w nim wyglądasz. Szal z falbanką ma bardzo ładny zestaw kolorów i kształt. Szarość może nie jest moim ulubionym kolorem, ale do wszystkiego pasuje i ten komin wygląda na milusi. Bardzo udane udziergi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja króciutko - piękny sweterek. I kolor, i wzór. Szal też ciekawy, ładne kolory. Wszystko jak zwykle na 5+.
    I cieszę się, że mogę komentować, (bo jakiś czas temu nie mogłam nie mając konta), a przede wszystkim, że wróciłaś po długiej nieobecności i znów radujesz nasze oczy swoimi pięknymi pracami...:)
    MagdaLena

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapitalny sweter bardzo podoba mi się ten wzór :)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały sweterek :-) Cudny kolor i rewelacyjny wzór - pięknie w nim wyglądasz :-)
    Szal z falbanką zachwycający :-) Mnie również marzy się podobny...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek mnie zauroczył. I bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace...sweterek leży doskonale,chusta z falbanką w sam raz na wiosny przywitanie,radosna i kolorowa:)
    A mobius na szyi też swoje odsłuży:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo twarzowy sweterek, gratuluję! Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny sweterek, z kolorem trafiłaś, bo Ci w nim do twarzy :)
    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny sweterek i kolor super

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek w pięknym odcieniu, wyglądasz pięknieeee

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie twoje robotki sa sliczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, sweterek śliczny, wyglądasz w nim rewelacyjnie, pięknie wymodelowany i perfekcyjnie wykonany!Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny sweterek i ten kolorek super,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny sweterek , szal bardzo wiosenny i otulacz jeszcze się pzryda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako, że też lubię taliowane dzianiny sweterek bardzo mi się podoba;- ślicznie się na Tobie układa.
    Uroczo się prezentuje ten kolorowy szal z falbanką;- przywołuje wiosnę.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne i perfekcyjne prace

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle piękne prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaglądam tutaj z ciekawością, ponieważ Twoje prace są bardzo estetycznie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sweterek. Bardzo ładnie w nim wyglądasz. Po prostu klasyka i elegancja... Szaliczki też fajne. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek rewelacyjny!!! Piękny kolorek!!! Wspaniałe szaliki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie Twoje prace są piękne :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Pani prace zawsze mnie zachwycają :) Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczny sweterek i szal z falbanka taki wiosenny.. super naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczny sweterek super kolorek - świetnie się razem prezentujecie :))))
    Chusta i komin cudne :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Exstra sweterek i cała reszta -super:)

    OdpowiedzUsuń
  33. sweterek prześliczny! zresztą jak i pozostałe prace. jestem twoją fanką od ładnych pary lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakim cudem jeszcze nie widziałam tych piękności??? Świetny jest ten sweterkowy model.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny sweterek ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. Tobie we wszystkim jest pięknie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
    Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
    By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
    A z nim kurczaczek przez cały ranek
    Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

    Życzę miłości, nadziei i wiary
    Święconki smaczniejszej od dań Winiary
    W dyngusa wody, by zewsząd prysła
    Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
    Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny sweterek sama spróbuje taki zrobic, a chusta bajecznie kolorowa,moje ulubione kolorki. Zapraszam do obejrzenia mojego bloga HTTP://mojeszydelkowepraceinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Już tak dawno tutaj nie zaglądałam...Szydełko i druty chwilowo poszły na bok a ja sama zajęłam się przygotowywaniem wełny do przędzenia i samym przędzeniem. Dziś skończyłam prząść kolorowy moteczek i szukając inspiracji trafiłam do Ciebie :-) Sweterek oberżynowy bardzo dobrze się układa. Zwykle odrzucałam wypukłe i bogate wzory na przód sweterków sądząc, że będą pogrubiać i zniekształcać sylwetke, ale Twój sweterek przeczy moim uprzedzeniom, ładnie leży i wykonałaś go, jak zawsze, perfekcyjnie. Gratuluję i serdecznie pozdrawiam,
    Gosia z TheBestThing

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna robota, widać ogromny talent, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. very informative post for me as I am always looking for new content that can help me and my knowledge grow better.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.